EN
نقشه سایت
پست الکترونیک
۱۴۰۰ جمعه ۱۲ آذر
پاسخگويي به سوالات و شكايات مردم
تاریخ به روزرسانی: 1393/04/30
1- سوپروايزر هر شيفت موظف است آمادگي كامل و با اختصاص امكانات ارتباطي و فضاي لازم به عنوان اولين سطح پاسخگويي به سوالات و شكايات مراجعين به طور فعال و موثر اقدام نمايد.
 
2- راه اندازي سامانه پاسخگويي 1590 در تمامي دانشگاههاي علوم پزشكي تحت پوشش  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كه محل استقرار آن در ستاد هدايت دانشگاهها مي باشد.
 
3- راه اندازي پايگاه اينترنتي tahavol.behdasht.gov.ir جهت اطلاع رساني، معرفي برنامه هاي تحول و دريافت نظرات و سوالات.
 
4- سامانه پيام كوتاه شماره 20001590 جهت دريافت نظرات، سوالات و شكايات مردمي .

فرم نظرخواهي در مورد نحوه ارائه خدمات

تعداد بازدید: 1583
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:2

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal